Lediga jobb som Administrativ assistent i Arvika

Se lediga jobb som Administrativ assistent i Arvika. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Arvika som finns hos arbetsgivaren.

Projektanställning samordnare för planeringssystem

Ansök    Sep 6    Arvika kommun    Administrativ assistent
Vi är väldigt stolta över våra cirka 2 700 medarbetare som gör skillnad i människors liv varje dag. Vi söker fler engagerade och kompetenta medarbetare. Är du en av dem? Beskrivning Vi söker en samordnare för planering inom hemtjänst, Vård och omsorg. Idag ser det olika ut i hemtjänstens enheter gällande planering och ekonomiskt resursanvändande. En samordnare för planeringssystemet ska bidra till att hemtjänsten inkl. servicehusen får en enhetlig... Visa mer
Vi är väldigt stolta över våra cirka 2 700 medarbetare som gör skillnad i människors liv varje dag. Vi söker fler engagerade och kompetenta medarbetare. Är du en av dem?




Beskrivning
Vi söker en samordnare för planering inom hemtjänst, Vård och omsorg.

Idag ser det olika ut i hemtjänstens enheter gällande planering och ekonomiskt resursanvändande. En samordnare för planeringssystemet ska bidra till att hemtjänsten inkl. servicehusen får en enhetlighet med planering, utveckling och struktur. Det behövs ett samlat grepp gällande hemtjänstens ekonomi och fördelning av resurser samt ett ökat fokus på arbetsmiljön. Vi kommer därför i projektform fortsätta arbeta med en samordnarroll för planering inom hemtjänsten.

Tjänsten är en visstidsanställning under projektets tid, med tillträde enligt överenskommelse, som längst till och med 2023-09-30.

Arbetsuppgifter
Samordnaren kommer att ha ett nära samarbete med systemförvaltaren av planeringssystemet. 

Befattningen innebär att du ska utbilda i planeringssystemet och ansvara för utbildning av nya chefer och planerare. Arbetsuppgifterna innebär även att uppdatera befintliga planerare 2 gånger/termin samt att hjälpa och stödja planerare i planering och ekonomi.

Som samordnare har du ansvar för en optimal planering i planeringssystemet utifrån brukare, arbetsmiljö och ekonomi. Genomgång av insatser och besök per enhet samt bevara ordning i systemet och stödja planerare i registervård. 

Vidare kommer samordnaren att gå igenom hemtjänstens enheter en gång per månad för att kontrollera att det arbetsgrupperna utför stämmer överens med beslut enligt SoL och HSL. Resultat ska återkopplas till ansvarig enhetschef och planerare. Samordnaren kan även få inbjudan att delta på APT hos enheterna.

Kvalifikationer
Gymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer vara relevant för tjänsten. Kompetens gällande planeringssystem inom hemtjänst. Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift.
Önskvärt är att du har arbetat praktiskt i olika datasystem med olika planeringsverktyg som bland annat Magna Cura samt planering i TES. Det är en fördel om du har erfarenhet av att arbetat administrativt och av att utbilda andra.

Som person är du ansvarsfull, pedagogisk, strukturerad och tydlig. Du har förmågan att skapa relationer och av att samarbeta med andra samtidigt som du är självgående.

Välkommen med din ansökan senast 2022-09-25!

 

Övrigt


Arvika kommun samarbetar med Varbi i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande.
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag. Visa mindre

Administratör till Sotning & Ventilation i Arvika

Sotning & Ventilation ska utöka sin verksamhet med att öppna ett nytt kontor i Arvika och söker efter en administratör till den dagliga verksamheten. Om dig Vi tror att du är en person som tidigare arbetat inom någon form av service där du samlat på dig erfarenhet från kundbemötande. Du har gott tålamod och är van att hantera alla olika typer av människor samtidigt som du gillar att vara i händelsernas centrum. För att trivas i rollen behöver du även var... Visa mer
Sotning & Ventilation ska utöka sin verksamhet med att öppna ett nytt kontor i Arvika och söker efter en administratör till den dagliga verksamheten.

Om dig

Vi tror att du är en person som tidigare arbetat inom någon form av service där du samlat på dig erfarenhet från kundbemötande. Du har gott tålamod och är van att hantera alla olika typer av människor samtidigt som du gillar att vara i händelsernas centrum. För att trivas i rollen behöver du även vara trygg i dig själv och ha integritet, eftersom du ibland kommer hamna i situationer med kunder och kollegor där du behöver vara tydlig och beslutsam. Vi önskar även att du är en person med hög energinivå samtidigt som du har ett sinne för struktur. Obehindrad i Svenska och Engelska är ett krav och vi ser gärna att du har en gymnasieexamen. I urvalet kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper.

Om tjänsten

Sotning & Ventilation ska utöka sin verksamhet och öppna ett nytt kontor i Arvika och söker nu efter en administratör. Du kommer i rollen att vara spindeln i nätet för den dagliga verksamheten. Tjänsten innefattar att koordinera/strukturera kontoret på daglig basis, vilket innebär bland annat att ha hand om av/ombokningar, kundtjänst samt rådgivning och kundkontakt.

Om Företaget

Sotning & Ventilation är ett växande företag som jobbar med sotning och brandskyddskontroll. De utför bland annat konsultbesiktningar av eldstäder och rökkanaler samtidigt som de arbetar dagligen med att skapa ventilation med bästa möjliga klimatpåverkan.

Dessutom erbjuder Sotning & Ventilation fullservice inom ventilationsservice och installationer genom sina syskonbolag. De utför rengöringar, injusteringar, OVK-besiktningar och byggnationer i både bostäder såväl som kommersiella fastigheter.

Anställningen sker i moderbolaget AB Hjälmerhag, förkortning ABH-Gruppen.

Om Processen

Om du har några frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Rebecca Malmberg på telefon 0703795012 eller [email protected]

Sista ansökningsdag 7 augusti. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Tjänsten är en tillsvidareanställning och placeringsort är i Arvika.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Administratör till Bygglovsavdelningen

Ansök    Jun 23    Arvika kommun    Administrativ assistent
Vi är väldigt stolta över våra cirka 2 700 medarbetare som gör skillnad i människors liv varje dag. Vi söker fler engagerade och kompetenta medarbetare. Är du en av dem? Beskrivning Vi söker nu en administratör till vår bygglovsavdelning, som är en del av Myndighetsstaben. Arbetsuppgifter Som administratör på enheten kommer du främst att arbeta med löpande arbetsuppgifter såsom kontering av fakturor, diarieföring och arkivering, utskick, posthante... Visa mer
Vi är väldigt stolta över våra cirka 2 700 medarbetare som gör skillnad i människors liv varje dag. Vi söker fler engagerade och kompetenta medarbetare. Är du en av dem?




Beskrivning
Vi söker nu en administratör till vår bygglovsavdelning, som är en del av Myndighetsstaben.

Arbetsuppgifter
Som administratör på enheten kommer du främst att arbeta med löpande arbetsuppgifter såsom kontering av fakturor, diarieföring och arkivering, utskick, posthantering, bokningar samt inkommande telefonsamtal och e-post. I rollen ingår även att stötta inspektörer och handläggare i deras arbete såsom enklare dokumentation och distribution av handlingar. Din roll som administratör är viktig för att upprätta en rättssäker ärendehantering och en god service mot medborgare, företag och tjänstemän.

Kvalifikationer
Du har minst gymnasieutbildning med administrativ inriktning. Det är meriterande om du även har vidareutbildning inom det administrativa området eller har tidigare erfarenhet av arbete med bygglovsfrågor. Vi arbetar i många olika system, vilket gör att du som administratör behöver ha en god systemvana och lätt för att lära dig nya system och program. Har du erfarenhet av arbete i ekonomisystem och ByggR är detta meriterande.

Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och har lätt för att samarbeta både med oss internt i arbetsgruppen och med externa parter. Vi värdesätter dina personliga egenskaper och ser att du är flexibel och serviceinriktad.

Vi förutsätter att du kommunicerar väl på svenska i tal och skrift, har lätt för att uttrycka dig samt är en van datoranvändare. B-körkort krävs då platsbesök förekommer i arbetet.

Övrigt


Arvika kommun samarbetar med Varbi i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande.
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag. Visa mindre

Administratör till Samhällsbyggnad

Ansök    Maj 24    Arvika kommun    Administrativ assistent
Vi är väldigt stolta över våra cirka 2 700 medarbetare som gör skillnad i människors liv varje dag. Vi söker fler engagerade och kompetenta medarbetare. Är du en av dem? Samhällsbyggnad är en del av kommunledningsstaben i Arvika kommun. På Samhällsbyggnad är vi ett trevligt och inkluderande team på 14 personer som arbetar med fysisk planering i form av mark- och exploatering, kart och GIS, översikts- och detaljplanering, gatu- och trafikfrågor sam... Visa mer
Vi är väldigt stolta över våra cirka 2 700 medarbetare som gör skillnad i människors liv varje dag. Vi söker fler engagerade och kompetenta medarbetare. Är du en av dem?




Samhällsbyggnad är en del av kommunledningsstaben i Arvika kommun.

På Samhällsbyggnad är vi ett trevligt och inkluderande team på 14 personer som arbetar med fysisk planering i form av mark- och exploatering, kart och GIS, översikts- och detaljplanering, gatu- och trafikfrågor samt strategisk miljöutveckling. Vi representerar kommunen som markägare och beställer drift av gata och park.

Arbetsuppgifter
I uppdraget som administratör hos Samhällsbyggnad har du en central roll på avdelningen. Du har ansvar för administrativt arbete kopplat till avdelningens arbetsuppgifter, som kontering av fakturor, diarieföring, utskick, posthantering, bokningar, arkivering samt kontakt med kollegor och medborgare via telefon och mail.

Tjänsten är ett vikariat på ett år, med möjlighet till förlängning. 

Kvalifikationer
Du som söker ska ha minst gymnasieutbildning med administrativ inriktning. Det är meriterande om du även har vidareutbildning inom det administrativa området. Vi arbetar i många olika system, vilket gör att du som administratör måste man ha god systemvana och lätt för att lära dig nya system och program. Har du erfarenhet av arbete i ekonomisystem och liknande är detta meriterande, liksom vana av internservice och externa kontakter. 

Du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska.

Arbetsuppgifterna kräver att du är noggrann, strukturerad och har god planerings- och organisationsförmåga. Vidare har du ett flexibelt arbetssätt samt en god förmåga att ta egna initiativ. Eftersom arbetet präglas av hög servicenivå och du i arbetet har många kontaktytor är det viktigt att du tycker om att skapa och bevara goda relationer med kollegor likväl som med medborgare. Du trivs att arbeta självständigt samt att vara ansvarstagande i och att slutföra dina arbetsuppgifter. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper och samarbetsförmåga.  

Övrigt


Arvika kommun samarbetar med Varbi i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande.
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag. Visa mindre

Administrativ assistent till globalt företag

Om tjänsten Är du en serviceinriktad, lättlärd och flexibel person med erfarenhet inom administration? Söker du en ny utmaning i en internationell miljö? Vi på Adecco kan nu erbjuda dig en möjlighet att utvecklas som Administrativ assistent hos vår kund inom fordonsindustrin. Du kommer att tillhöra inköpsavdelningen och din roll innebär att stötta inköparna i olika administrativa uppgifter. Du kommer att vara en del av en utmanande internationell affärsmil... Visa mer
Om tjänsten
Är du en serviceinriktad, lättlärd och flexibel person med erfarenhet inom administration? Söker du en ny utmaning i en internationell miljö? Vi på Adecco kan nu erbjuda dig en möjlighet att utvecklas som Administrativ assistent hos vår kund inom fordonsindustrin. Du kommer att tillhöra inköpsavdelningen och din roll innebär att stötta inköparna i olika administrativa uppgifter. Du kommer att vara en del av en utmanande internationell affärsmiljö där det finns goda möjligheter att växa professionellt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Administrativ support i företagets interna system
- Registrering av order
- Beställningar av relevant material
- Viss fakturahantering
- Uppdatering av data i affärssystem
- Hantera ad-hoc uppgifter

Tjänsten som Administrativ assistent är ett konsult uppdrag med start så snart som möjligt. Urvalet sker löpande, så vänta inte med din ansökan!

Om dig
Vi söker dig som har goda kunskaper inom administration och trivs med att arbeta i en supporterande roll. Har du tidigare jobbat med inköp i någon form är detta meriterande. Då företaget är globalt är det ett krav att du behärskar både svenska och engelska väl, i både tal och skrift. Du har god vana av att arbeta i datasystem och kunskaper i MS Office så som Word och Excel.

Som person är du serviceinriktad och jobbar väl i team där du tar eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i nya processer och system. Är du en noggrann och ordningsam person som har en förmåga att planera och organisera kommer trivas i den här rollen.

Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet av administration
- Datavana
- Serviceminded
- Flytande engelska och svenska i både tal och i skrift

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.

Om anställningen
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start enligt överenskommelse. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden men arbetar på plats hos vår kund i Arvika. Tjänsten är på heltid.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare:

Sara Holm, 073 - 684 76 97, [email protected]
Frida Wiman, 073 - 684 72 24, [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administration, Assistent, Inköp, Arvika, Värmland, Adecco, Fordonsindustri, Industri, Support, Service Visa mindre

Arkivarie

Ansök    Jan 18    Trafikverket    Administrativ assistent
Som (här skriver du in befattningen) på Trafikverket är du med och underlättar vardagen för invånare och företagare i hela Sverige. Det gör du genom att vara med och bidra till framtidens infrastruktur. Arkivarie Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består av följande: en etta en två en trea Det är oxå möjligt att du får: alfa beta Det är även bra om du: Övrig information Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att gör... Visa mer
Som (här skriver du in befattningen) på Trafikverket är du med och underlättar vardagen för invånare och företagare i hela Sverige. Det gör du genom att vara med och bidra till framtidens infrastruktur.


Arkivarie

Arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna består av följande:
en etta
en två
en trea



Det är oxå möjligt att du får:
alfa
beta



Det är även bra om du:

Övrig information

Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss!

Kvalifikationer

Vi söker dig som

har en universitets- eller högskoleutbildning om minst 180hp (120p) med inriktning arkivvetenskap, dokumenthantering, eller informationshantering

testing testing

har minst ett års relevant och aktuell yrkeserfarenhet inom arkivområdet

har arbetat med arkiv inom offentlig verksamhet

har förmåga att kunna hitta information i ett digitalt pappersarkiv och kunna koppla den till en karta



Ansökan

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.


The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham. Visa mindre

Löneadministratör till Arvika!

Om företaget Vill du bidra med din kompetens till ett administrativt team som jobbar med lön och personaladministration? Här har du en snabbfotad och dynamisk organisation som är intresserad av att ha dig som fikakamrat. Det finns gott kaffe, friskvårdsbidrag och trevliga kollegor i fräscha lokaler. Tjänsten är ett vikariat med möjligheter till nya kunduppdrag. Dina arbetsuppgifter Här finns omväxlande arbetsuppgifter som berör hela löneprocessen samt äve... Visa mer
Om företaget
Vill du bidra med din kompetens till ett administrativt team som jobbar med lön och personaladministration? Här har du en snabbfotad och dynamisk organisation som är intresserad av att ha dig som fikakamrat. Det finns gott kaffe, friskvårdsbidrag och trevliga kollegor i fräscha lokaler. Tjänsten är ett vikariat med möjligheter till nya kunduppdrag.

Dina arbetsuppgifter
Här finns omväxlande arbetsuppgifter som berör hela löneprocessen samt även personaladministrativa arbetsuppgifter. Ditt team består av fyra personer som samverkar med företagets övriga medarbetare och kunder. Du kommer att arbeta i affärs- och lönesystem. Arbetstid dagtid måndag-fredag ca 08:00-17:00 med möjlighet till flex. Ingen dag är den andra lik, exempel på arbetsuppgifter är:

• Lönebearbetning
• Semesterberäkningar
• Årsavslut
• Arbetsgivarintyg och andra intyg till myndigheter
• Avtalsskrivning

Din profil
Är du en lättlärd person, med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare? Ja, då kanske du är precis den vi letar efter. Som person ser vi gärna att du är positiv och flexibel, en lagspelare som ändå kan ta dig tid att dricka en kopp kaffe och äta en mazarin när tillfälle bjuds (vilket det gör rätt ofta). Du är noggrann i ditt arbete, men trivs när tempot är högt och, som klyschan säger, är bra på att hantera många bollar samtidigt. Du tycker om att arbeta med siffror. Stämmer det här in på dig? Vänta inte med din ansökan för vi tillämpar löpande urval. Välkommen att söka redan idag!

Om Industrisupport
Bifoga CV, men utelämna referenser, de tar vi vid eventuell intervju. Utelämna även information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.

Industrisupport startades 1999 och är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som idag har verksamhet och kontor på flera orter. Vi arbetar med åtskilliga yrkeskategorier både på kollektiv- och tjänstemannasidan.

Genom vår värdegrund, affärsidé och vision skall vi vara en attraktiv arbetsgivare för duktiga medarbetare och därigenom vara kundernas förstaval när de väljer samarbetspartner i rekryterings- och bemanningsfrågor. Det är viktigt för oss att du mår bra och känner dig trygg, vilket innebär att vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag. Visa mindre

Löneadministratör till Arvika!

Om företaget Vill du bidra med din kompetens till ett administrativt team som jobbar med lön och personaladministration? Här har du en snabbfotad och dynamisk organisation som är intresserad av att ha dig som fikakamrat. Det finns gott kaffe, friskvårdsbidrag och trevliga kollegor i fräscha lokaler. Tjänsten är ett vikariat med möjligheter till nya kunduppdrag. Dina arbetsuppgifter Här finns omväxlande arbetsuppgifter som berör hela löneprocessen samt äve... Visa mer
Om företaget
Vill du bidra med din kompetens till ett administrativt team som jobbar med lön och personaladministration? Här har du en snabbfotad och dynamisk organisation som är intresserad av att ha dig som fikakamrat. Det finns gott kaffe, friskvårdsbidrag och trevliga kollegor i fräscha lokaler. Tjänsten är ett vikariat med möjligheter till nya kunduppdrag.

Dina arbetsuppgifter
Här finns omväxlande arbetsuppgifter som berör hela löneprocessen samt även personaladministrativa arbetsuppgifter. Ditt team består av fyra personer som samverkar med företagets övriga medarbetare och kunder. Du kommer att arbeta i affärs- och lönesystem. Arbetstid dagtid måndag-fredag ca 08:00-17:00 med möjlighet till flex. Ingen dag är den andra lik, exempel på arbetsuppgifter är:

• Lönebearbetning
• Semesterberäkningar
• Årsavslut
• Arbetsgivarintyg och andra intyg till myndigheter
• Avtalsskrivning

Din profil
Är du en lättlärd person, med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare? Ja, då kanske du är precis den vi letar efter. Som person ser vi gärna att du är positiv och flexibel, en lagspelare som ändå kan ta dig tid att dricka en kopp kaffe och äta en mazarin när tillfälle bjuds (vilket det gör rätt ofta). Du är noggrann i ditt arbete, men trivs när tempot är högt och, som klyschan säger, är bra på att hantera många bollar samtidigt. Du tycker om att arbeta med siffror. Stämmer det här in på dig? Vänta inte med din ansökan för vi tillämpar löpande urval. Välkommen att söka redan idag!

Om Industrisupport
Bifoga CV, men utelämna referenser, de tar vi vid eventuell intervju. Utelämna även information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.

Industrisupport startades 1999 och är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som idag har verksamhet och kontor på flera orter. Vi arbetar med åtskilliga yrkeskategorier både på kollektiv- och tjänstemannasidan.

Genom vår värdegrund, affärsidé och vision skall vi vara en attraktiv arbetsgivare för duktiga medarbetare och därigenom vara kundernas förstaval när de väljer samarbetspartner i rekryterings- och bemanningsfrågor. Det är viktigt för oss att du mår bra och känner dig trygg, vilket innebär att vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag. Visa mindre

Har du en dag över?

Om företaget Att få tiden att räcka och livspusslet att gå ihop är verkligen ingen lätt match. Men känner du att du har en dag över varje vecka och att du med glädje vill fylla den med administrativa arbetsuppgifter? Så bra! För nu finns det en möjlighet att göra just detta hos ett av våra kundföretag strax utanför Arvika. Dina arbetsuppgifter Du kommer jobba med varierande sysslor så som att ta hand om dagskassor, stämma av fakturor mot följesedlar, rekv... Visa mer
Om företaget
Att få tiden att räcka och livspusslet att gå ihop är verkligen ingen lätt match. Men känner du att du har en dag över varje vecka och att du med glädje vill fylla den med administrativa arbetsuppgifter? Så bra! För nu finns det en möjlighet att göra just detta hos ett av våra kundföretag strax utanför Arvika.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer jobba med varierande sysslor så som att ta hand om dagskassor, stämma av fakturor mot följesedlar, rekvirera bidrag, inventering, redovisning av fiskekort med mera.

Din profil
Eftersom jobbet är på 20% söker vi dig som studerar eller jobbar deltid. Du är en glad, positiv och flexibel person som har lätt för att anpassa arbetsuppgifterna utifrån behov. Har du jobbat med administrativa arbetsuppgifter tidigare så är det en stor fördel.
Eftersom tjänsten ska tillsättas snarast så är det snabba puckar som gäller; sök tjänsten via vår hemsida idag.

Om Industrisupport
Bifoga CV, men utelämna referenser, de tar vi vid eventuell intervju. Utelämna även information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.

Industrisupport startades 1999 och är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som idag har verksamhet och kontor på flera orter. Vi arbetar med åtskilliga yrkeskategorier både på kollektiv- och tjänstemannasidan.

Genom vår värdegrund, affärsidé och vision skall vi vara en attraktiv arbetsgivare för duktiga medarbetare och därigenom vara kundernas förstaval när de väljer samarbetspartner i rekryterings- och bemanningsfrågor. Det är viktigt för oss att du mår bra och känner dig trygg, vilket innebär att vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag. Visa mindre

Kort uppdrag i Töcksfors till internationellt modebolag

Är du noggrann och effektiv som person och vill få erfarenhet från ett välkänt bolag inom mode/retailbranschen? Vi söker nu dig som vill ta dig an ett inventeringsuppdrag den 11e november. Vänta inte med din ansökan då urval sker löpande! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för kunds räkning personal till ett inventeringsuppdrag i deras butik i Töcksfors. Arbetet innebär att räkna varorna i butiken och vid väl utfört arbete finns möjlighet för ytterligare u... Visa mer
Är du noggrann och effektiv som person och vill få erfarenhet från ett välkänt bolag inom mode/retailbranschen? Vi söker nu dig som vill ta dig an ett inventeringsuppdrag den 11e november. Vänta inte med din ansökan då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning personal till ett inventeringsuppdrag i deras butik i Töcksfors.

Arbetet innebär att räkna varorna i butiken och vid väl utfört arbete finns möjlighet för ytterligare uppdrag framåt.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
* Är tillgänglig den 11e november mellan kl. 05:50 - 10:00


* Har ett sinne för siffror och kan räkna på ett effektivt sätt
* Har goda kunskaper i svenska både i tal och skrift


Det är meriterande om du har arbetat med inventering eller i butik tidigare.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Du som tar dig an uppdraget är pålitlig och har en positiv inställning. Vidare är du:


* Noggrann
* Ansvarstagande
* Snabblärd
* Effektiv


Övrig information


* När? 11e november mellan kl 05:50 - 10:00
* Var? Töcksfors
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Visa mindre

Inskanningsadministratör start i januari

Om tjänsten Är du mellan jobb och vill arbeta heltid på ett kortare uppdrag? Vår kund i centrala Årjäng behöver nu din hjälp med administration. Vi söker dig som är en självgående och strukturerad person. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner och arbeta hos vår kund i centrala Årjäng. Om företaget KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsp... Visa mer
Om tjänsten
Är du mellan jobb och vill arbeta heltid på ett kortare uppdrag? Vår kund i centrala Årjäng behöver nu din hjälp med administration. Vi söker dig som är en självgående och strukturerad person. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner och arbeta hos vår kund i centrala Årjäng.

Om företaget

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.


Arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du i ett arkiv som ska digitaliseras. Det är konfidentiell information som ska hanteras, därför ställer vi höga krav på dig som sökande att du är noggrann, strukturerad och har mycket goda datorkunskaper.

Den information som finns ska sorteras för att sedan scannas in och sparas digitalt. Du kommer att arbeta självständigt efter en tidsplan och därför ser vi att du är ansvarstagande, ordningsam och en problemlösare.

Meriterande är om du har erfarenhet från likande eller administrativa arbetsuppgifter.

Övrigt
Heltid: 08.00-17.00 med 60 min lunch
Start: början/mitten av Januari
Placering: Årjäng

Lön: enligt kollektivavtal

Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag på kfx.se Visa mindre

Administratör & konferensansvarig - Arvika Näringslivscentrum

Om tjänsten Det här är tjänsten för dig som älskar planering och administration i en flexibel arbetsmiljö! Du kommer både arbeta som konferensansvarig på konferensavdelningen och som administratör på Yrkeshögskolan och högskoleservice. Vad betyder då detta? Jo, det betyder att vi valt att kombinera de här två delarna i en heltidstjänst! Där du kommer vara en oerhörd viktig pusselbit i vår organisation. Som konferensansvarig kommer du ansvara för att våra... Visa mer
Om tjänsten
Det här är tjänsten för dig som älskar planering och administration i en flexibel arbetsmiljö! Du kommer både arbeta som konferensansvarig på konferensavdelningen och som administratör på Yrkeshögskolan och högskoleservice. Vad betyder då detta?

Jo, det betyder att vi valt att kombinera de här två delarna i en heltidstjänst! Där du kommer vara en oerhörd viktig pusselbit i vår organisation.

Som konferensansvarig kommer du ansvara för att våra gäster har det bra! Vilket i praktiken innebär att bokningarna är inskrivna och bekräftade, att våra salar är i gott skick med den utrustning som behövs samt att fika och lunch är beställt. Du finns självklart tillgänglig under gästernas vistelse om de skulle behöva vår hjälp.

Samtidigt som du fixar med konferenserna är du också vår nya Utbildningsledares högra hand. Du stöttar honom med inrapporteringar som måste göras, så som betyg och registrering hos CSN. Du koordinerar med salar och ser till att de lärare som är på plats har det de behöver. Vid tentamen ser du även till att vi har tentavakt inbokad. Liknande arbete är det på högskoleservice också, bara att där kommer du även vara kontaktperson till Karlstad universitet.

Så som du finns tillgänglig för våra konferensgäster finns du även tillgänglig för våra studenter.

Om dig
En varierad roll som kräver sin struktur och planering, är såklart något du både tycker om och som du vill arbeta i. Vi tror att du har relevant eftergymnasial utbildning eller liknande arbetserfarenhet som gör att du blir en perfekt matchning för tjänsten. Har du även arbetat i restaurang eller i annat serviceyrke ser vi det som meriterande. Vidare tror vi att du är en ”Doer” samtidigt som du är duktig på att göra klart de saker du sätter igång, för att få ihop de olika avdelningarnas administration och planering.

Då våra gäster ibland är på plats en kväll eller helg behöver du kunna vara flexibel och arbeta då, vid behov.

Om oss
Arvika Näringslivscentrum - En viktig pusselbit i den regionala utvecklingen.

Arvika Näringslivscentrum är en ekonomisk förening som ägs av: Arvika kommun, Westra Wermlands Sparbank, LO i Arvika och Eda, Företagarna i Arvika (FR) och IUC Westra Wermland. Föreningens uppdrag är att höja utbildningsnivån och stimulera tillväxt och företagsamhet i regionen runt Arvika.

Verksamheten omsätter runt 35 miljoner kronor och har tre stadiga ben som fundament: fastighet, företagsutveckling och utbildning. Här finns 20.000 kvadratmeter inspirerande studie- och företagsmiljö.

Om processen
I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Andrea Elfman på 073 509 38 66, [email protected] eller Bengt Libäck på 070 594 72 77, [email protected]

Välkommen med din ansökan senast den 5/7. Visa mindre

Har du 10 timmar över?

Om företaget Att få tiden att räcka och livspusslet att gå ihop är verkligen ingen lätt match. Men känner du att du har ungefär tio timmar över varje vecka och att du med glädje vill fylla dessa med administrativa arbetsuppgifter? Så bra! För nu finns det en möjlighet att göra just detta hos ett av våra kundföretag strax utanför Arvika. Dina arbetsuppgifter Du kommer jobba med varierande sysslor så som att ta hand om dagskassor, stämma av fakturor mot föl... Visa mer
Om företaget
Att få tiden att räcka och livspusslet att gå ihop är verkligen ingen lätt match. Men känner du att du har ungefär tio timmar över varje vecka och att du med glädje vill fylla dessa med administrativa arbetsuppgifter? Så bra! För nu finns det en möjlighet att göra just detta hos ett av våra kundföretag strax utanför Arvika.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer jobba med varierande sysslor så som att ta hand om dagskassor, stämma av fakturor mot följesedlar, rekvirera bidrag, inventering, redovisning av fiskekort med mera.

Din profil
Eftersom jobbet är på 25% söker vi dig som studerar eller jobbar deltid. Du är en glad, positiv och flexibel person som har lätt för att anpassa arbetsuppgifterna utifrån behov. Har du jobbat med administrativa arbetsuppgifter tidigare så är det en stor fördel. Eftersom tjänsten ska tillsättas snarast så är det snabba puckar som gäller; sök tjänsten via vår hemsida idag.

Om Industrisupport
Industrisupport startades 1999 och är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med huvudkontor i Arvika. Vi arbetar med åtskilliga yrkeskategorier både på kollektiv- och tjänstemannasidan.

Genom vår värdegrund, affärsidé och vision skall vi vara en attraktiv arbetsgivare för duktiga medarbetare och därigenom vara kundernas förstaval när de väljer samarbetspartner i rekryterings- och bemanningsfrågor. Det är viktigt för oss att du mår bra och känner dig trygg, vilket innebär att vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag. Visa mindre

Administratör för uppdragsstart omgående sökes!

Till en myndighet i Arvika söker vi nu en administratör till den administrativa funktionen med start 19 augusti. Uppdraget är ett konsultuppdrag som kommer att pågå till slutet av oktober. Observera den korta ansökningstiden! Som administratör på denna myndighet kommer du att ta fram uppgifter i olika system, skriva ut olika handlingar och förbereda ärendehanteringar och dokumentationer för handläggning. Du kommer att ha daglig kontakt med myndighetens ... Visa mer
Till en myndighet i Arvika söker vi nu en administratör till den administrativa funktionen med start 19 augusti. Uppdraget är ett konsultuppdrag som kommer att pågå till slutet av oktober. Observera den korta ansökningstiden!

Som administratör på denna myndighet kommer du att ta fram uppgifter i olika system, skriva ut olika handlingar och förbereda ärendehanteringar och dokumentationer för handläggning. Du kommer att ha daglig kontakt med myndighetens "kunder" samt arbetsgivare via telefon och mejl, även ständigt samarbeta mycket med dina kollegor mot resultat, planering och arbetsfördelning.  

Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av liknande uppgifter inom administration/handläggningsarbete. Du har stor datavana och kunskap i Windows program och lätt för att lära dig nya IT-system. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Som person har du ett gott ordningssinne och intresse för administrativt arbete, du är noggrann och kan arbeta i ett högt arbetstempo. 

Start: 
19 Augusti

Ort:
Arvika

Omfattning:
100% 

Arbetstider:  
Dagtid, måndag-fredag 

Anställning: 
Uppdraget är ett konsultuppdrag där du har en visstidsanställning hos oss på OnePartnerGroup och är uthyrd till myndigheten.

 

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se Visa mindre